تقدیر ۲۰ تن از شخصیت‌های دانشگاهی و سیاسی از تلاش مدافعان سلامت در برابر کرونا

۲۰ تن از شخصیت‌های مختلف علمی، دانشگاهی، سیاسی و … در نامه‌ای به وزیر بهداشت از تلاش‌های مجدانه مدافعان سلامت دربرابر کرونا قدردانی کردند.

به گزارش ایسنا، متن نامه به شرح زیر است:

اینک که شیوع ویروس کویید ۱۹ شرایط خطیری برای کشور و هموطنان عزیزمان ایجاد کرده، ما شاهد تلاش‌های مجدانه جنابعالی، همکاران شما، زنان و مردان سختکوش جامعه پزشکی و پرستاری، کارکنان و کارآفرینان بخش سلامت و همه عوامل و نهادهای بسیج شده در راه این مبارزه و جهاد ملی و حمایت و صبوری خانواده‌های آنان بوده و قدردان فداکاری‌های صادقانه و بی‌منت همه شما عزیزان هستیم.

بدون شک تاریخ، خدمات جهادی و خطرپذیری‌های جامعه پزشکی در خط مقدم جبهه مبارزه با ویروس کرونا را که به قیمت جان برخی از این انسان‌های شریف تمام شد فراموش نمی‌کند و آن را به دیده ستایش می‌نگرد. همه ما درک می‌کنیم که مدیریت چنین نهضت ملی در کشورمان به ویژه در شرایطی که درگیر تحریم‌ها و فشارهای ظالمانه و بی‌سابقه تاریخی بوده و دشمنان حتی از این شرایط سوء استفاده کرده و بر خلاف همه معیارهای انسانی و حقوق بشری بر فشارهای خود در این زمینه می‌افزایند کاری بس دشوار و طاقت فرساست. همچنین شاهدیم که امروز ملت ما در محاصره تبلیغات منفی و هجوم اخبار جعلی و ضد و نقیض قرار گرفته که هدفش نه تنها مخدوش کردن زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ جهادگران این پیکار مقدس بوده، بلکه سلامت روان مردم را نشانه رفته است و به همین لحاظ راهبری امور را نیازمند درک و همیاری همه مردم می‌کند.

ما با اعتماد به خدمات ارزنده و تلاش‌های شایسته و شبانه‌روزی شما مطمئن هستیم که همت والا و نیات خالصانه و بی‌دریغ همه شما بر این دشواری‌ها غلبه کرده و حتما نزد خدای متعال ماجور خواهد بود. ما امضاء‌کنندگان زیر وظیفه خود می‌دانیم مراتب تقدیر و تشکر خود را به حضرتعالی و همه دست اندرکاران این مبارزه ملی تقدیم کنیم. رجاء واثق داریم که خلوص نیت و انرژی عظیم و سترگ خدمت‌گذاری همه نیروهایی که در این زمینه بسیج شده‌اند همراه با همیاری و همکاری ملی مردم فرهیخته کشورمان موجب شکست ویروس کرونا شده و کشور ما را در پرتو عنایات حضرت احدیت جل و علا به سلامت از این مرحله عبور خواهد داد.

دکتر ایرج فاضل، دکتر سید حمید پورمحمدی، استاد داریوش پیرنیاکان، دکتر محمود تبیانی، دکتر محسن تهرانی‌زاده، دکتر مهدی حجت، دکتر سید صفدر حسینی، مهندس سید حسن شفتی، دکتر علی اکبر صالحی، دکتر حسن ظهور، دکتر سید محمد حسین عادلی، دکتر عیسی کلانتری، دکتر مسعود کنزی، دکتر سید محمدتقی لواسانی، دکتر علینقی مشایخی، دکتر فتح‌الله مضطرزاده، دکتر رضا مکنون، دکتر رضا ملک‌زاده، دکتر هادی ندیمی و دکتر علی نوبخت.

به اشتراک بگذارید:

ورود به وبسایت رسمی دکتر رضا مکنون